Expositie foto’s Petra Rekoert

Beste mede clubleden,

Zoals sommige van jullie misschien weten, ben ik bezig met een 3-jarige opleiding fotografie. Ieder leerjaar wordt afgesloten met een uitgebreid examen, om toegelaten te kunnen worden tot het volgende leerjaar.

Het fotowerk wordt beoordeeld door een 5-koppige vakjury. Ik ben geslaagd voor het 2e jaar.

Een van de onderdelen van het examen was; maak een expositie van drie werken op fine-art-papier en exposeer dit in een publieke plaats.

Na de beoordeling van de jury ben ik gaan werken aan de voorbereiding van de expositie, en ik heb alles nu in orde, alles hangt.

Het zijn 3 foto’s van ‘Bilts Gras’ in Japanse Wabi-Sabi-stijl en afgedrukt op handgemaakt Japans papier.

De expositie is vanaf nu voor 2 maanden te zien bij “Buro Lou” in het restaurant “House of Toast” aan de Leijenseweg 38 te Bilthoven (het voormalig politiebureau). De openingstijden zijn woensdag tot en met zaterdag van 11.00 tot 15.00.

In het restaurant zijn heerlijke hapjes en drankjes te krijgen, dus ga gerust een kijkje nemen, dat zou ik erg fijn vinden.

Er ligt een boekje waarin je/u een reactie kunt schrijven, bedoeld als feedback voor mij.

Petra Rekoert

10 antwoorden op “Expositie foto’s Petra Rekoert”

1. Dag Petra, net voordat ik op vakantie ging, heb ik met je samen
    jouw expositie bekeken. Een reactie had je nog van mij tegoed;)
    Een prachtig beeld van een aantal grassen waar je lopend in de natuur, vaak aan voorbij ga. Ik vind ze alle drie mooi in hun eenvoud, lijsten en passe-partouts maakt het geheel af.
    Inderdaad, schoonheid in imperfectie.
    Dank! Petra en veel plezier in je laatste jaar van je opleiding.
    Groet Margreet