Recente clubavonden

Op clubavonden wordt regelmatig werk van onze eigen leden getoond en besproken. Hieronder vindt je enkele recente clubavonden waarvan foto’s hier beschikbaar zijn.

Klik op de titel of de bijbehorende foto om meer detail over een avond te zien. Details van sommige avonden (weergegeven in rood) zijn alleen voor ingelogde clubleden te bekijken.

Sportfotografie
Kettingfoto
Onze weerfoto’s

13 mei 2024

Foto: Wim Kastelijn

Op 13 mei kwam gastspreker Johan van der Wielen de foto’s bespreken die de leden hadden gemaakt op basis van zijn opdracht.

Vrij werk

22 april 2024

Foto: Emily Heijna
Tafeltjes met letters
Weerfotografie

25 maart 2024

Foto: Jan K.

Tijdens de clubavond van 25 maart gaf gastspreker Johan van der Wielen een lezing over weerfotografie. Veel leden waren op deze avond afgekomen en ook 6 gasten.

Zwart-wit

12 februari 2024

Foto: Bea van Beckhoven-van der Schoot

Deze clubavond besprak en bewerkte René van Rijswijk de door leden gemaakte zwart-wit foto’s. René had eerder op 27 november al een avond verzorgd.

Gedicht en foto

22 januari 2024

Foto: Jirka Marsal

Leden werden uitgedaagd om een gedicht, spreuk of deel van een liedtekst te kiezen en hier een foto bij te maken.

Foto’s bewerken
Plezier
Paddenstoelen

13 november 2023

Foto: Wim Kastelijn
Foto’s uit Amersfoort

De jaarlijkse clubsafari, dit keer naar Amersfoort werden besproken.