Corona foto-uitdaging 4

De subforums voor de Corona-uitdaging.

Het wordt weer tijd voor de volgende uitdaging. Ik stel nu een wat meer abstract thema voor. Maar voor ik dat nieuwe thema verklap, wijs ik op een enigszins aangepaste structuur van het forum. Naar aanleiding van een vraag van Jeroen, realiseerde ik mij dat het forum voor deze uitdaging wat onoverzichtelijk was geworden. Daarom is nu in het forum per thema een subforum aangemaakt. Je vindt die subforums, keurig in een lijstje bij dit forum. Door op de naam van zo’n subforum te klikken kun je je bijdrage naar aanleiding van dat thema op het forum plaatsen. Een korte handleiding voor het gebruik van het forum vind je hier.

Aarzel niet je opmerkingen of vragen over foto’s van je mede-clubleden via het forum met anderen te delen. Het is een manier om met elkaar over onze foto’s te discussiëren, nu het niet mogelijk is dat op de clubavonden te doen.

Het vierde thema:

Reflectie

Het woord “reflectie” kan zowel verwijzen naar iets als een spiegeling, maar ook naar een bespiegeling. Beide interpretaties zouden je kunnen inspireren bij deze uitdaging.

Lever één foto via e-mail bij mij in (webmaster@fotoclubbilthoven.nl) met een korte uitleg.
De uiterste inleverdatum is: 24 mei.

Overzicht van de thema's

Hieronder vind je links naar alle inzendingen per thema.
DatumThemaAantal foto's
8 juni tot na de zomerGenieten
Nu we weer steeds iets meer "mogen" kunnen we wellicht ook weer meer genieten. We zoeken hier foto's die dat in beeld brengen.
25 mei tot 7 juniZelfportret
Een fotografisch zelfportret kan gewoon simpelweg een goede foto van jezelf zijn, maar het is leuker als je ook probeert jezelf te karakteriseren door attributen, gezichtsuitdrukking of belichting.
11 tot 24 meiReflectie
Het woord "reflectie" kan zowel verwijzen naar iets als een spiegeling, maar ook naar een bespiegeling. Beide interpretaties zouden je kunnen inspireren bij deze uitdaging.
27 april tot 10 meiBuiten kijken
Velen van ons maken een dagelijks ommetje voor een frisse neus. We zien dan de wereld weer wat tot leven komen, zij het voorzichtig en met inachtneming van de anderhalve meter. We zien hier graag foto’s die dat laten zien.
13 tot 26 april Stil leven
In deze tijd is alles anders. We zoeken foto’s die die andere, merkwaardig stille tijd verbeelden. Uiteraard is de interpretatie van dit thema weer geheel vrij. Ook als je ervoor kiest de spatie uit deze titel weg te laten. Maar andere invullingen zijn ook zeker welkom!
20 maart tot 12 aprilBinnen kijken
Door Corona moeten we veel binnen blijven. De uitdaging is dan om met wat je zelf in huis hebt een aansprekende, verrassende foto te maken. Klik op een foto voor een groter beeld.