Expositie in het Gemeentehuis

Ieder jaar verzorgen we een expositie van onze foto’s in het gemeentehuis. Dat doen we dan in de zgn. traverse, de verbinding tussen het oude gebouw en de nieuwbouw. Voorheen heette dit de traverse, maar sinds dit jaar wordt dit de Kunstgang genoemd. We kunnen dit jaar in de maand augustus exposeren. Dit keer hebben we voor een thema gekozen: het jaarthema van 2022: “De Stad”. Sommigen van jullie hebben reeds hun foto op een clubavond laten zien. Die willen we dus graag gaan exposeren. Als je dat ook wilt, breng dan een afdruk (in passe-partout) mee op een van de clubavonden. Als je vorig jaar nog geen foto hebt aangeleverd, of als je liever een andere foto wilt aanleveren kan dat. De deadline hiervoor is 24 juli.

De foto’s dienen opgeplakt en in passe-partout ingeleverd te worden op een clubavond. De buitenmaten van het passe-partout moeten 40 bij 50 cm zijn.

Wij hebben nog passe-partout karton in voorraad. Deze link verwijst je naar de plaats op de website waar je details kunt vinden over onze voorraad.

Wim Kastelijn