Van het bestuur

Terugblik op de Algemene Ledenvergadering van 28 februari 2022

Beste leden van de fotoclub Bilthoven,

Afgelopen maandag hadden we voor het eerst weer een bijeenkomst in het Witte Dorpshuis. Na de hommage aan Han en Ton door middel van het tonen van hun audiovisueel werk vond de de Algemene Ledenvergadering plaats.

De opkomst was wat lager dan we in voorgaande jaren gewend waren, maar daar hadden we wel een beetje op gerekend. Voor degenen die er niet bij waren, hierbij kort de besluiten die genomen zijn.

De financiën over 2021 zijn goedgekeurd en er is decharge verleend aan het bestuur over het jaar 2021.

Ook de begroting voor 2022 is goedgekeurd, wat inhield dat de contributie voor 2022 is vastgesteld op € 60,-. Inmiddels is de contributienota aan jullie verstuurd.

Verder heeft de vergadering ingestemd met de benoeming van Wim Zaat, Wim Kastelijn en Dick Bakkum tot lid van het bestuur. Het bestuur bestaat in 2022 dus uit Boukje, Nathalie, Dick, Wim (Z) en Wim (K).

Het jaarthema voor 2022 is geworden: De stad. Wij denken dat veel onze leden hier goed mee uit de voeten moeten kunnen. En wij hopen ook dat we dit keer een expositie aan het jaarthema kunnen wijden.

Ook de datum van de clubsafari is meegedeeld: Op zaterdag 14 mei willen we naar de Beekse Bergen in Hilvarenbeek gaan. Een fotosafari die het karakter krijgt van een echte safari.

Ook is nog even stilgestaan bij de voorraad passe-partout karton en opplakkarton dat in het bezit is van onze vereniging. Na het vertrek van Cor zijn we op zoek naar een lid die dit wil beheren en ook wil doorverkopen naar leden die daar belangstelling voor hebben. Meld je aan bij een van de bestuursleden als je dit op je wilt nemen. Het gaat om ongeveer 40 vellen karton en scanfix, met een afmeting van 80×120 cm.

Tot slot wil ik jullie nog wijzen op de clubavond van aanstaande maandag, 14 maart. We hebben voor deze avond een gastspreker uitgenodigd: Diana Bokje. Neem alvast eens een kijkje op haar website. Daar vertelt ze uitgebreid over het boek dat ze geschreven heeft.

Details over deze avond zijn ook op de website bij de agenda te vinden.

We beginnen weer op de gebruikelijke tijd om 8 uur.

Hopelijk zien we jullie maandag weer in goede gezondheid en in groten getale.

Namens het bestuur en met vriendelijke groet,

Eén antwoord op “Van het bestuur”

1. Lieve allemaal,
    Het lukt mij helaas niet om vanavond te komen maar het onderwerp van de gastspreker lijkt mij heel interessant en het boek spreekt mij zeker aan.
    Ik ga heel graag mee naar de Beekse Bergen .
    Tot de volgende fotoavond.
    Groetjes van Mandy