Expositie in het Gemeentehuis De Bilt

Affiche van de tentoonstelling

Ieder jaar richten we een expositie in in het Gemeentehuis van De Bilt. Zo ook dit jaar.

Dit keer kozen we voor het jaarthema van 2022: De Stad.

Dit leverde een grote variëteit aan foto’s op die stuk voor stuk het bekijken waard zijn. Een deel hiervan is al op een van onze clubavonden besproken.

Afgelopen week hebben een aantal leden van onze fotoclub de expositie in de zgn. Kunstgang van het gemeentehuis De Bilt ingericht. Er waren 23 foto’s ingeleverd; daarmee kon de gehele Kunstgang van interessante foto’s worden voorzien.

Joke en Petra geconcentreerd bezig

Wacht niet te lang met het bezoeken van de expo, want eind augustus is de deadline. Dan moeten we de expositie gaan beëindigen. Als je niet in de gelegenheid bent: we kijken of we de foto’s ook nog via onze website kunnen laten zien.

Eén antwoord op “Expositie in het Gemeentehuis De Bilt”

1. Bij de tentoonstelling
    Na met de natuur groep een heidesessie te hebben gehad, zijn wij met z’n drieën de tentoonstelling in het gemeentehuis gaan bekijken.
    We hebben er een zomer club uurtje van gemaakt.
    Was lekker informeel en gezellig.
    Voor Rosalie waren de meeste foto’s nieuw en we hebben de foto’s een voor een besproken.
    Weer eens wat anders dan een clubavond in het H.F. Witte Centrum.

Diane, Rosalie en Henny