Tentoonstelling 2022

Het perfecte plaatje in het gemeentehuis

Fotoclub Bilthoven gaat voor het eerst sinds de corona-pandemie weer exposeren in het gemeentehuis van de De Bilt.

Hoewel er lange tijd geen clubavonden konden worden gehouden, anders dan via Zoom, hebben de hobbyfotografen bepaald niet stil gezeten. En dat was vanaf vrijdag 8 juli tot 17 augustus te zien in de Traverse van het gemeentehuis.

Op de tentoonstelling hangen een 40-tal foto’s met als thema “Het Perfecte Plaatje” en er is een videopresentatie met een gevarieerde selectie uit de beste foto’s die de leden van de FCB in de afgelopen periode maakten.

De expositie werd op vrijdag 8 juli om 15.30 uur geopend door wethouder Anne Marie ‘t Hart, die onder andere cultuur in haar portefeuille heeft. De foto’s zie je hieronder.

Het perfecte plaatje