Jezelf presenteren aan je medeclubleden

Op de recente Algemene Ledenvergadering werd kort gesproken over een mogelijkheid om jezelf aan de clubleden te presenteren. De website biedt mogelijkheid voor elk lid die dat wil een eigen pagina aan te maken. Inmiddels is voor twee leden, Helen van Dijk en mijzelf, zo’n pagina aangemaakt. Deze pagina’s zijn, net als de ledenlijst, alleen te zien als je bent ingelogd. Op die pagina’s kun je ook een opmerking maken of een vraag stellen.

Om die pagina’s te vinden, ga je in het menu naar de ledenlijst. De naam voor de leden waarvoor zo’n pagina beschikbaar is, is in die ledenlijst onderstreept. Klikken op die naam brengt je naar die pagina. Ook in de portrettengalerij kun je via een klik op een foto de persoonlijke pagina van dat lid, indien aanwezig, openen.

Klik op de knop om mee te doen.

Zo’n persoonlijke pagina kan alleen door mij, de webmaster, worden aangemaakt en gewijzigd. Voor ieder die dat wil maak ik met plezier zo’n pagina aan. Daarvoor heb ik enkele paragrafen tekst en één of twee foto’s nodig. Je kunt op die pagina uiteraard ook aangeven of, en zo ja waarmee, je bereid bent je medeclubleden te ondersteunen.