In de vorige nieuwsbrief brachten we jullie op de hoogte van ons besluit om voorlopig even te stoppen met de bijeenkomsten in het Witte Dorpshuis. De reden hiervan was dat we het besmettingsgevaar te groot vonden om verantwoord bij elkaar te komen.

Inmiddels is nu gebleken dat er tijdens onze laatste clubavond gelukkig geen corona besmettingen zijn overgedragen. Wij hopen van harte dat dit virus ook in de toekomst aan onze leden voorbij zal gaan.

Inmiddels zijn de maatregelen weer door de regering aangescherpt en wij kunnen niet anders doen dan rustig afwachten tot de tweede golf weer aan zijn eind komt. Onze clubactiviteiten in het Witte Dorpshuis blijven dus voorlopig on hold.

In de vorige nieuwsbrief nodigden we jullie uit om te kijken of we digitale activiteiten weer op zouden kunnen gaan pakken. En dat is niet zonder gevolg gebleven. Jan Kortekaas heeft de handschoen opgepakt en zal  met een aantal leden gaan onderzoeken of dit haalbaar is.

Ondertussen ga ik door met het genieten van het tv-programma: het perfecte plaatje. Wat is het mooi om te zien hoe de deelnemers met enige voorbereiding prachtige foto’s kunnen maken. Ik neem dan maar voor lief dat ik naar een commerciële zender met veel reclame zit te kijken en dat alles met een Canon camera moet worden gefotografeerd. Uitzending is steeds op dinsdagavond. Van harte aanbevolen.

Tot slot nog een ingekomen bericht. Wij ontvingen de vraag of een van onze leden interesse heeft in Doka apparatuur. Het gaat om een Durst m600 vergroter, lampen, fotopapier, ontwikkelbakken enz. Voor 50 euro mag het weg. Anders gaat het op marktplaats. Bij belangstelling, graag voor 15 november reageren bij het bestuur.