Digitale presentatie werkgroep Natuurfotografie

foto: Ruud Felues

Door corona kon de presentatie van onze werkgroep op de clubavond van 9 november helaas niet doorgaan. Evert, Hans, Jan, Rosalie, Ruud en Wim presenteren hun foto’s, gemaakt en geselecteerd voor deze presentatie, op een speciale pagina op deze website. De pagina is te vinden via het menu Onze foto’s | Activiteiten | Gepresenteerd op clubavonden of via onderstaande link.

Klik om te vergroten

Wij zijn zeer geïnteresseerd in reacties en commentaar van jullie op onze foto’s. Daarom nodigen we jullie uit je opmerkingen via ons subforum “Presentatie 09-11-2020” met ons te delen. Een korte handleiding over het gebruik van dit forum vind je op de download-pagina.

We hopen op deze manier onszelf digitaal aan de club te presenteren en een mogelijkheid te bieden om, ondanks de corona-perikelen, over onze foto’s te communiceren.

Eén antwoord op “Digitale presentatie werkgroep Natuurfotografie”