Hieronder vind je alle berichten die in de Nieuwsbrieven zijn opgenomen.
-

Tentoonstelling 2025 in de Kunstgang van het Gemeentehuis De Bilt
Van 4 tot 30 juli 2025 Vrijdag 4 juli werd de tentoonstelling van fotoclub Bilthoven in de Kunstgang van gemeentehuis Jagtlust door Anne Marie ’t Hart geopend. De tentoonstelling was t/m 30 juli te bewonderen. Dit jaar hebben 16 leden meegedaan met 26 foto’s met als onderwerp “Mooi de Bilt en omgeving”. De fotografen hebben…
-
Fotoclub Bilthoven in De Vierklank
Aankondiging clubavond 27 januari 2025 Op maandag 27 januari zal Ton Verweij ons wegwijs maken in de architectuurfotografie. Wij hebben dit doorgegeven aan de redactie van de Vierklank, die afgelopen week het onderstaande artikel plaatste. Wij verwachten aanstaande maandag niet alleen een geode opkomst van onze leden, maar ook wel enige gasten van buiten. Alleen…
-
Bericht in De Vierklank van 20 maart 2024
Met betrekking tot de clubavond van 25 maart.

