Dinsdag 14 september hadden we na een lange periode weer een clubavond in het Witte Dorpshuis. We hebben die gelegenheid aangegrepen om ons nieuwe clublogo aan de aanwezige leden te presenteren. Dit nieuw logo is het resultaat van overleg binnen het bestuur en het werk van ontwerpster Sandra Mouton. Het oude logo oogde nogal gedateerd en het viel duidelijk uit de toon als het op onze website een plaats zou moeten vinden. Er was behoefte aan een moderner, strakker logo.

Met deze vernieuwing laten we doorklinken dat we als fotoclub met onze tijd willen meegaan. De fototechniek heeft de afgelopen jaren een grote ontwikkeling doorgemaakt en ook de wijze van presenteren van ons fotowerk is aan verandering onderhevig. Het nieuwe logo leent zich heel goed voor digitale verwerking. Onze webmaster heeft het reeds op de website doorgevoerd.

Tijdens de bekendmaking van het logo op 14 september kregen we positieve reacties. Men vond dat het logo fris, krachtig en energiek oogt. Wij waren uiteraard blij met deze feedback.

Inmiddels zijn er twee banners gemaakt waarop het logo is afgebeeld. Deze banners kunnen door onze leden gebruikt worden bij exposities. Een ervan staat nu bij de expositie van de natuurwerkgroep in het paviljoen Beerschoten. Een bezoek aan deze expositie wordt van harte aanbevolen en niet alleen omdat er ons nieuwe logo te zien is.

Eén antwoord op “Van het Bestuur”

1. Het logo is nu op de website overal ingevoerd. Ik heb bovendien het lettertype van de titels op de site aangepast (Arial Narrow), zodat dat lettertype zoveel mogelijk overeenkomt met het lettertype dat in het logo wordt gebruikt.