Beste leden van onze fotoclub,

Soms denk ik weer aan de gezellige avonden van de fotoclub op de maandagavond. Wat lijkt dat toch weer lang geleden. En op die momenten vraag ik me dan ook af wanneer we de draad weer zouden kunnen oppakken. Want het kan toch niet eeuwig duren voordat we elkaar weer zien en spreken. Nauwlettend houd ik het nieuws in de gaten in de hoop een aankondiging te zien dat het einde van de corona crisis in zicht komt. Maar helaas lees ik vandaag weer in de krant dat het virus voorlopig nog wel onder ons zal blijven.

Het Witte Dorpshuis heeft naar aanleiding hiervan ook huisregels opgesteld. Per 1 juni zijn ze weer open gegaan maar voor maximaal 30 personen in het pand en max 10 personen in een zaal, maar wel op 1,5 mtr afstand, kleine vergaderingen mogen weer, een drankje doen mag weer. Verder zijn er looproutes in het Dorpshuis en is de bar op een een originele manier met schermen werkbaar gemaakt. Onderstaande foto haalde ik van de facebook pagina van Het Dorpshuis. Het geeft een idee hoe het er nu uitziet.

Dit geeft ons helaas nog onvoldoende mogelijkheden om bijeen te komen. Daarom is de laatste bijeenkomst van het seizoen (8 juni) nu ook geschrapt. Het bestuur hoopt nu dat we op 14 september de draad weer kunnen gaan oppakken. We denken momenteel na hoe dit zou kunnen daarbij rekening houdend met alle regels die dan gelden.

Maar voor het zover is hebben we nog de activiteiten op de website (zoals de corona uitdaging). Binnenkort gaat Tinus de zesde en laatste uitdaging aankondigen. Wij hopen dat jullie allemaal de door hem toegeworpen handschoen zullen oppakken

Tot slot wil ik jullie wijzen op het nieuw samengestelde smoelenboekje. Dat is zo mooi geworden dat we het de portrettengalerij gaan noemen. Het zal binnenkort te vinden zijn op de website onder het kopje ledenpagina’s en dan downloads.

Rest mij jullie namens het bestuur alle gezondheid toe te wensen en een fijne vakantie. Want door de versoepelingen kunnen we dat nu ook weer gaan plannen.

Eén antwoord op “Van het Bestuur”