Van het Bestuur

We hebben inmiddels een aantal clubavonden in het Witte Dorpshuis mogen houden, en ik vond het geweldig. Eindelijk weer op een rechtstreekse manier met elkaar over fotografie praten is toch altijd beter dan een Zoom bijeenkomst. Niets ten nadele van Zoom want zo hebben we toch nog een beetje contact met elkaar kunnen houden.

De avond met Diana Bokje was voor de velen heel inspirerend. Goed te horen en te zien hoe de fotografie je kan helpen om je gevoelens vast te leggen. En natuurlijk gingen we niet zonder huiswerk naar huis: een foto van onze eigen inspiratiebron en het eigen werk dat je – hierdoor geïnspireerd – hieruit hebt gemaakt. We zijn heel benieuwd naar de resultaten.

Oorspronkelijk stond het onderwerp “series” op het programma. Dus het is ook prima als je een serie instuurt van 2 of 3 foto’s. Meer details kun je vinden op de website onder de agenda.

Diana heeft ons ook nog een hoofdstuk uit haar boek over de kracht van een serie toegezonden. Deze informatie zal via de mail naar jullie worden toegezonden, ter inspiratie.

Wij zijn verder nog aan het kijken of we de foto’s die in het Witte Dorpshuis geëxposeerd zijn kunnen vervangen. De huidige expositie hangt er al enige tijd, dus wij zouden daar graag nieuwe foto’s van onze leden willen gaan tonen. Als je wilt dat jouw foto daar geëxposeerd wordt, breng deze foto dan op een van de clubavonden mee. Graag in een passe-partout met als buitenmaat 40 bij 50 cm.

Tenslotte willen we jullie graag laten weten dat Paul Weghorst zich als lid heeft aangemeld. Wij heten Paul van harte welkom binnen onze club.

Wim Kastelijn

2 antwoorden op “Van het Bestuur”