Beste leden van de fotoclub Bilthoven,

Het was weer een bijzonder jaar dat achter ons ligt. Veel stond in het teken van corona en mede daardoor konden de bijeenkomsten niet plaatsvinden en dat allemaal in een jaar waarin we ons achtste lustrum wilden gaan vieren. Gelukkig hadden we het jubileumfeest op precies het goede moment georganiseerd. We kijken daar met heel veel plezier en goede herinneringen op terug. Daarnaast hebben we regelmatig via Zoom met elkaar foto-ervaringen kunnen uitwisselen.

Inmiddels is het programma voor de eerste helft van dit jaar bekend. De volledige agenda is te vinden op de website onder het kopje “Agenda”. Er is een grote verscheidenheid aan onderwerpen; je zou kunnen zeggen: ‘voor ieder wat wils’ .

Wil je verder weten wat er zoal speelt binnen de vereniging dan kun je altijd een kijkje nemen op het forum. Dit is te bereiken onder het kopje “Ledenpagina’s” en dan “Discussie Forum”. Daar staan interessante artikelen geschreven door leden en ook is te zien waar de werkgroepen mee bezig zijn. Van harte aanbevolen.

De komende clubavond op 10 januari zal ook deze keer via Zoom plaatsvinden. We zijn gebonden aan de maatregelen die gelden en dat maakt het niet mogelijk om in het Witte Dorpshuis bij elkaar te komen. We weten niet hoe lang dit gaat duren maar zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn, laten we het jullie via de email en op de website weten. Ons advies is dus om je mail en onze website in de gaten te houden.

Namens het gehele bestuur wens ik jullie veel gezondheid in het nieuwe jaar en heel veel inspiratie bij het maken van foto’s. “Dat het een mooi jaar mag worden”!

Wim Kastelijn.