Overlijden Han Baartmans

Beste leden van de Fotoclub Bilthoven,

Wij ontvingen vorige week het droeve bericht dat op 22 januari ons lid Han Baartmans is overleden. Hij werd 89 jaar. Han was erevoorzitter en medeoprichter van onze fotoclub. Bovendien was hij lid van de werkgroepen audiovisueel en monochroom.

Wij wisten dat Han ernstig ziek was maar dat maakte de schok voor ons niet minder. We zullen zijn altijd positieve inbreng op onze clubavonden heel erg gaan missen.

De familie heeft er voor gekozen om de verzending van de rouwkaart pas te doen na de crematie. Die heeft inmiddels in besloten kring plaatsgevonden. Zodra wij de rouwkaart in ons bezit hebben zullen we die met jullie delen.

We hebben aan Tiemen gevraagd een In Memoriam te schrijven. Dit in memoriam wordt gepubliceerd op onze website en in onze nieuwsbrief van februari.

Namens het bestuur van FCB,

Wim Kastelijn

Eén antwoord op “Overlijden Han Baartmans”

1. Dank je wel Tiemen. Deze woorden heeft Han verdiend. Ik heb veel van hem geleerd. Door hem heb ik vele jaren genoten van mijn hobby ‘fotografie’. Zijn manier van foto’s bespreken sprak me erg aan. Eerst noemde hij de mooie en goede dingen, daarna kwamen de verbeterpunten aan bod. Hij deed dit heel voorzichtig met respect voor de maker. Han zei altijd: Als iemand een foto laat zien, laat hij iets van zichzelf zien. We zijn dankbaar voor alles, wat hij voor de club heeft gedaan.