12 december 2022: Jaarthema “De Stad”

Op 12 december werd een clubavond gehouden met als thema “De Stad”. Dit was het thema dat we begin van dit jaar als jaarthema hebben vastgesteld.

Iedereen kan zich wel iets voorstellen bij dit onderwerp, zeker omdat de enige beperking was dat de foto wel iets met een stad te maken moest hebben. Bijvoorbeeld een stadsgezicht, een luchtopname of het alledaagse leven dat in de stad plaats vindt. Ook lieten sommigen zich inspireren door de sfeer van de avond en nacht die in een stad heel bijzonder is.

16 leden leverden foto’s in met uiteenlopende thema’s. De foto’s werden allemaal besproken aan de hand van de thema’s die ons door Tom Meerman eerder werden aangereikt.

Het resultaat was een geanimeerde avond waarbij vooral gezocht werd naar de beweegreden. Waarom deze foto deze plaats en vanuit dit gezichtspunt? Wat maakte de foto bijzonder?

We gaan nog kijken of we een expositie van deze foto’s kunnen gaan inrichten.

Hieronder een overzicht van de foto’s.